måndag 12 april 2010

Ahsan svarar om 21 döda spädbarn som hittad i flod i kina

Om 21 döda spädbarn hittade i flod i Kina

Omme sa...
Jag som trodde att Kinas sjuk hus var bra, men jag hade fel...
Man kan inte bara kasta ut spädbarnen så enkelt, om man inte har plats för de eller inte kan ta hand om de så kan man enkelt skicka de till ett annat sjuk hus.
Men som sagt så är det väldigt dumt av sjukhuset! Personalen som gjorde det här bodde sparkas och häktas.

- ja omar, det tycker jag med, jag håller fullkommligt med dig om att de hade kunnat skicka barnen till ett annat sjukhus istället för att kasta dom i en flod, personalen borde sparkas och häktas, eftersom att det är ju ett brott!


Skillz'N'SideKick sa...
Detta var det värsta jag har hört! Att stoppa in flera spädbarn i plastpåsar och slänga ut påsarna i sjön är helt sjukt, undrar faktiskt hur man ens kan göra något sånt. Håller med Omar, personalen borde ha häktats. Tycker även att sjukhuset borde stämmas därför att det är omänskligt att göra de som dem gjorde.

// Zia


- ja Zia, detta är det värsta jag har hört, visst är det omänslkligt att göra som de gjorde, bra att du håller med Omar eftersom att jag också gör det!


Ha det bra, ska dra! // Ahsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar